Замовити зворотній дзвінок

Зв'яжіться з нами

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Залиште заявку і ми передзвонимо

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Зворотний дзвінок
Написати нам
Мобільний додаток
Калькулятор послуг

Ваш персональний кабінет в Карабінер

Керуйте вашими об'єктами з будь-якого пристрою
Перейти в особистий кабінет

Можливості персонального кабінету

Зручне поповнення балансу онлайн
Сплачуйте послуги Карабинер онлайн, будь-якою картою Visa, MasterCard або Приват 24
Нагадування про оплату
Система нагадає вам про необхідність поповнення по імейл за 5 днів до кінця терміну
Автосписання коштів
Налаштуйте автосписання коштів з вашої картки, і система буде автоматично стягувати з вас оплату послуг, без вашої участі.
Управління об'єктами і послугами
Донастройте додаткові послуги по об'єкту в кабінеті.
Історія платажей
Вам доступний повний архів поповнень і списань коштів за вашим договором онлайн
Завжди в курсі подій
Дізнавайтеся про активні акції і тарифи у вашому кабінеті
Задавайте питання
Прямо в вашому кабінеті є зручна форма для того, щоб поставити запитання. Ми відповімо вам максимально швидко
Безпека
Всі ваші дані зберігаються в зашифрованому вигляді і недоступні третім особам.

Навчальні відео

Відповіді на часті питання

Як отримати доступ для входу в кабінет?
Через 7 днів після укладення договору ми реєструємо ваш договір в базі, а ви отримуєте смс повідомлення з логіном і паролем для входу в особистий кабінет. У разі, якщо ви його не отримали або він був загублений, звернутися до наших менеджерів абонентського відділу в онлайн чат або по телефону (0482) -37-45-11. Вкажіть ваші ПІБ та номер договору і наші менеджери повідомлять вам інформацію, необхідну для доступу в ваш особистий кабінет.
Я забув пароль для входу в систему. Як мені бути?
У разі, якщо ви забули ваш номер договору або пароль, або ж вони були загублені, ви можете відновити їх через процедуру відновлення пароля по електронній пошті (в тому випадку, якщо ви раніше заходили в ваш особистий кабінет), натиснувши кнопку «Не можу пригадати пароль »і ввівши електронну пошту, яку ви реєстрували при першому вході в кабінет. Або ж ви можете звернутися до наших менеджерів в онлайн чат, а також по телефону, вказати ваші ПІБ та номер договору, і вам повідомлять доступи в ручному режимі
Які можливості є в моєму особистому кабінеті?
У вашому кабінеті вам доступні наступні опції і можливості:
Зручне поповнення балансу онлайн. Сплачуйте послуги Карабинер онлайн, будь-якою картою Visa, MasterCard або Приват 24.
Автосписання коштів. Налаштуйте автоспісаніе коштів з вашої картки, і система буде автоматично стягувати з вас оплату послуг, без вашої участі.
Управління об'єктами і послугами. Донастройте додаткові послуги по об'єкту в кабінеті.
Будьте завжди в курсі подій. Дізнавайтеся про активні акціях і тарифах у вашому кабінеті.
Задавайте питання. Прямо в вашому кабінеті є зручна форма для того, щоб поставити запитання. Ми відповімо вам максимально швидко.
Чи можу я зайти в свій особистий кабінет з телефону або планшета?
Так звичайно, наш кабінет повністю адаптивен, всі функції кабінету доступні, як на стаціонарному комп'ютері, так і на мобільних пристроях
Я можу заплатити за послуги Карабинер з будь-якої банківської карти?
Нова система оплати приймає карти будь-яких банків, але, як і раніше, не працює з корпоративними картами
Мій платіж не пройшов, у чому може бути причина?
Якщо ваш платіж не пройшов, слід перевірити наступні моменти:
Номер телефону, який ви вказуєте в інтерфейсі оплати - тільки той фінансовий номер, який прив'язаний до карти, яку ви вказуєте. При вказівці іншого номера платіж зависне.
Сам номер телефону вводиться в форматі: +380937844504 - з плюсом на початку, без пробілів, дужок і рисок.
На карті є необхідний для оплати баланс
Карта відкрита для платежів в інтернеті і на ній відкритий потрібний вам ліміт на зняття
Якщо я хочу заплатити за рахунком в банку, як мені це зробити?
На сторінці "Поповнення рахунку" доступна кнопка - "Сформувати рахунок на оплату" (для формування рахунку, введіть суму). Ви можете сфотографувати або роздрукувати отриманий рахунок і оплатити в будь-якому банку України. У «УкрСибБанк» ви можете оплатити без комісії
Як працюють регулярні платежі?
Принцип роботи:
Ви переходите на сторінку "Регулярні платежі". Натискаєте кнопку "підключити регулярний платіж". Під вашими об'єктами ви бачите суму абонентських плат всіх ваших об'єктів в місяць, яка стане зніматися з вашої картки автоматично.
Якщо ви створили ваш регулярний платіж до 14:00 12 числа поточного місяця, то перший платіж буде списаний ще в цьому місяці, тобто 12 числа поточного місяця. Якщо ж ви створили ваш регулярний платіж після 14:00 12 числа поточного місяця, то перший платіж буде списаний вже 12 числа наступного місяця і за поточний місяць потрібно буде заплатити в ручному режимі.
Далі ви переходите на сервіс Liqpay, підтверджуєте дані вашої карти. Система їх зберігає і списує з вас кошти 12 числа кожного місяця.
Підключивши регулярний платіж, ви можете також легко в будь-який момент його відключити
Якщо у мене є різні об'єкти в різних договорах, як мені всіх їх перенести в 1 кабінет?
Особистий кабінет прив'язаний до номера договору. Якщо ви хочете об'єднати всі ваші об'єкти в особистому кабінеті, вам буде потрібно приїхати до нас в офіс з документами для переоформлення договору. Протягом 5 робочих днів ми зможемо вас перевести в новий особистий кабінет.
Де я можу оплатити без комісії?
Оплата без комісії проводитися тільки в відділенні «УкрСибБанк». Для оплати необхідно мати при собі реквізити
Коли я побачу свій платіж?
Ваш платіж буде видно в особистому кабінеті на протязі 3-х банківських днів, але не раніше ніж через добу після оплати.